Je váš hafan blázen do přetahovacích her? Pokud ano, právě pro vás jsme testovali produkty od české firmy Tamer – odolné přetahovací hračky, které dle tvrzení výrobce vydrží opravdu hodně. Jsou pro pejsany příjemné na hraní?  Vydrží i nápor psích terminátorů? Vyplatí se je vůbec koupit?

Výrobky od kolínské společnosti Tamer mne zaujaly již na dubnovém veletrhu For Pets 2015, kde jsem zakoupila jeden kousek. A ten mne i mého psa nadchnul natolik, že jsem v srpnu přikoupila ještě další kus do zásoby a v listopadu jiné dvě barevné variace pro pejsky kamarádů. Běžná přetahovadla totiž po necelém měsíci dopadla podobně jako to na obrázku:

IMG_2543

Komunikace s oficiálním e-shopem lovedogs.cz proběhla na jedničku a zboží v reálu vypadá opravdu tak dobře, jako na propagačních fotografiích. Hračka je ručně vyrobena z polyamidového lana.  Velikost míčku je 7-9 cm, průměr lana 9-11mm, váha 275 gramů. Na výběr je z 12 různých barevných kombinací. Materiál je na omak velmi pevný, ale není hrubý. Již první dojem napovídá, že tento produkt vydrží opravdu hodně.

Přetahovadlo postupně vyzkoušel Bojko i jeho kamarádi v okolí: fenky boxera Bakkara a Mokka, které mají opravdu silný tah, a hračky při společné hře vůbec nešetří. Štěně bulteriéra Mango, se svými ostrými zoubky a destrukční povahou. Tryskomyš Lisa, která velmi ráda zlikviduje jakoukoliv hračku.

Tamer-kolaz-fïnal-one

Testovali jsme jej nepřetržitě téměř každý den od konce srpna až do dnešní doby, bez ohledu na počasí a prostředí. Prošlo horkým počasím, deštěm, blátem, prachem, štěrkem a několikrát jsme jej museli sestřelit i z větví stromů :) Hafani jej tahali, trhali, žvýkali, anebo alespoň pořádně oslintali. Nebylo testováno pouze ve vodě, protože neplave. Po zašpinění jej lze lehce očistit anebo umýt vodou, údržba je jednoduchá.

Podívejte se, jak skvělá zábava to pro hafany byla:

Takto vypadá přetahovadlo Tamer po několikaměsíčních zátěžových zkouškách. Poškození je minimální, stále drží tvar, a barevnou stálost. Vlákna jsou až na pár odrbaných míst jako u nového kusu.

Hra je radost, a jakákoliv zábavná aktivita se psem přispívá k hlubšímu vztahu s páníčkem. A s hračkou, která je kvalitní a příjemná, to platí dvojnásobně. Nestává se často, aby testovaný produkt dostal plný počet bodů, ovšem nás Tamer rozhodně přesvědčil, a já osobně jej mohu jenom doporučit. Můžete jej koupit za 184 CZK v e-shopu lovedogs.cz. Je to skvělá věc, ze které budete vy i vaši hafani nadšení!

Závěr:

ZPRACOVÁNÍ:

DESIGN: